dijous, 14 de febrer del 2013

Viatge a Roma, Aaron Huey i on tinc el cap!!

Si si aquest cap de setmana anem a Roma, a despedir-nos del Papa ? -No, ja teniem els bitllets abans de la polèmica notícia. 
Aquest matí quan fèia el chek-in online amb els "podrits" de ryanair, m'he donat compte que tinc el cap als núvols (per dir-ho suau), havia fet la reserva del 15 de febrer, correcte demà, fins el 17 de març!!!! i clar, jo anar provant... i no entenia perquè no em deixava treure les tarjetes d'embarcament per la tornada... Res al final pagar com un tonto per canviar la tornada al 17, però de febrer. Comença bé la cosa...

Qui és Aaron Huey? jo no el coneixia fins ahir, però m'ha impactat molt el seu treball, fèia molt temps que no trobava un fotògraf que m'agradi tant. Opineu vosaltres mateixos mirant la seva web: www.aaronhuey.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada