dijous, 22 de març del 2012

Dia verd, molt verd


L'amable senyor Jovino, ahir em preguntava si al meu país els arbres eren grans, jo li vaig dir que sí, però avui he rectificat. El meu país és molt petit igual que els arbres.
Gràcies a ell i la seva família per acollir-me a casa seva enmig de la selva.
Increïble!! Màgic!! la zona de selva prop de Fàtima. Endinssar-se a la selva és una passada però amb una canoa quan està innundat és espectacular...
La Sofia i la seva amiga, cada capvespre han d'agafar els pollets penjats als arbres i entrar-los a dins a casa per protegir-los.

3 comentaris:

  1. Enhorabona per les fotos i aquesta increible experiència que amablament comparteixes!!!
    Imma

    ResponElimina
  2. Ja veig que això va per dies, haha

    Aquestes son de la Mark ?

    Vigila les sangoneres !!

    ResponElimina
  3. Estem contents de tenir més notícies del "gringo" i començar a veure fotos de l'aventura!
    Una abraçada.
    Met

    ResponElimina