dissabte, 12 de maig del 2012

Steve Mc curry a Girona!

Recomano a tothom que passi per Girona a veure l'exposició de l'Steve Mc curry, impressionant.
Vaig anar a l'inauguració aquest dijous passat i van comentar que l'Steve potser vindria a Girona durant el mes de juny. Jo guardo aquest exemplar del national geographic de l'any 1984 que conté un dels seus mítics reportatges a veure si aconsegueixo que el signi.

Encara que a mi no m'agraden els mites, l'Steve Mc curry és el fotògraf somiat per tots, tal com va dir en Tino Soriano aquest dijous passat.

També van comentar que l'exposició només serà únicament aquí a Girona i que després destruirien totes les còpies... quina pena! sens dubte totes les imatges són increïbles, a nivell personal,jo em quedaria aquesta dels pescadors per penjar-la a casa.

1 comentari:

  1. Aquest Steve Curry... amb tot el temps del mon per treure les millors fotos. Encara que prefereixo a James Nachtwey , com a fotògraf i persona, fins quan es la exposició a Girona ?

    ResponElimina