dilluns, 6 de febrer del 2012

LA GIO TRIOMFA!!! i jo la cago




Ahir a la tarda la Giorquestra va triomfar!! Música en MAJÚSCULES. L'auditori ple fins dalt.
No és que m'apassioni la música clàssica, però em tocava de prop: Moltes felicitats per l'èxit!!!


La meva petita aportació havia de ser el reportatge fotogràfic. I encara que les fotos s'han publicat a la premsa, un problema tècnic amb el 24-105 mm va fer que imatges imprescindibles o irrepetibles no serveixin. Un error fatídic, per no haver-me'n adonat a temps.
Conclusió: he corroborat un altra vegada que la feina de reflexes del fotoperiodista no és lo meu, estic segur que a ells no els hi passa.

Gràcies Met i Marcel.

1 comentari:

  1. No n'hi ha per tant!
    El reportatge fotogràfic és excel.lent i un petit problema amb un objectiu no minimitza la teva gran feina.
    A més, les imatges imprescindibles o irrepetibles com dius es podran aprofitar.
    Gràcies per tot com sempre.
    Met

    ResponElimina