Benvingut a l'aborriment un altre cop !haha
No sé si m'agrada més el piano o el paper de la paret...
Benvingut a l'aborriment un altre cop !
ResponEliminahaha
No sé si m'agrada més el piano o el paper de la paret...
ResponElimina