skip to main | skip to sidebar
Travelportraits

dijous, 8 d’agost del 2013

KEJALEO a St. Bàrbara

Fuji X100s al límit: 6400 ISO f/2 v. 1/50









Publicat per Esteve Serra a 3:45 Cap comentari:
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Arxiu del blog

  • de maig (1)
  • de març (1)
  • de febrer (1)
  • d’octubre (2)
  • d’agost (1)
  • de juliol (1)
  • de maig (1)
  • d’abril (1)
  • de març (1)
  • de febrer (2)
  • de desembre (1)
  • de novembre (2)
  • d’octubre (2)
  • d’agost (1)
  • de juliol (2)
  • de juny (3)
  • de maig (1)
  • d’abril (3)
  • de març (1)
  • de febrer (5)
  • de gener (5)
  • de desembre (2)
  • d’octubre (1)
  • de setembre (1)
  • de juliol (1)
  • de maig (3)
  • d’abril (2)
  • de març (4)
  • de febrer (3)
  • de desembre (1)
  • de novembre (1)
  • d’octubre (1)
  • de setembre (1)
  • de juliol (2)
  • de juny (2)
  • de maig (3)
  • d’abril (3)
  • de març (4)
  • de febrer (2)
  • de desembre (3)
  • de setembre (2)
  • d’agost (8)
  • de juliol (1)
La meva foto
Visualitza el meu perfil complet