Ahir vaig tornar a veure el Padrino per la tele. De seguida, em va venir al cap l'estiu passat a Sicilia: el poble de Corleone, el casc antic d'Agrigento, les catacumbes de Palermo, el restaurant de Castellammare del Golfo, les tomates de Pachino, la tonyina fresca...












